neděle 11. září 2016

Ahoj!

Vítám vás na nově založeném blogu a jelikož jsem předtím ještě žádný nevlastnila, tak ani vlastně nevím co napsat jako "uvítání na tomto blogu"

Proč tento blog vznikl?
Sociální sítě se vesměs používají na zahnání nudy, potřeba šířit svou fantazii a nápady nebo na marketing. Já patřím do té druhé skupiny. Moc ráda tvořím, takže zde určitě uvidíte DIY, Rady a tipy, pečení a spoustu dalších.

Doufám, že se vám skromný dočasný desing líbí. Určitě budu ráda, když mi navrhnete nějaké hezké blogy.

Krásný květinový den!

1 komentář:

  1. Ahoj, máš pěkný blog. Možná jen (a teď to nemyslím nijak zle)... nelíbí se mi v záhlaví ''cup of flowers'' a to z jednoho prostého důvodu. Připomíná mi to hrozně ten blog cup of style. :D Naopak mě hrozně zaujal název blogu - Prostý čajovník. Kvůli tomuto názvu jsem rozklikla tvůj blog. ;) Tak kdyby jsi třeba měla v plánu udělat nějaké změny... :D Hlavně to neber zle, jen jsem měla nutkání ti to sdělit. :) Hezký den. Zase někdy příště.

    OdpovědětVymazat

Okomentujte prosím článek, zajímá mě váš názor:)