středa 14. září 2016

5 věcí, které na sobě nesnáším aneb co nesnáším na ostatních

Projížděla jsem na internetu diskuze, různé témata a různé stránky. U jedné jsem se musela pozastavit, protože mne, tak zaujala, že mi to vnuklo nápad na nový příspěvek na blog.

Diskuze spočívala v jedné prosté a pravdivé otázce "Kritizujete lidi za to co sami děláte?"
A odpověď je prostá. Ano, dělám. Tedy dovolím si říct, že většina z nás to dělá. Je to přirozené, ale v určitém pomezí.
Tohle mě nějak dokopalo k tomu abych si napsala vlastní chyby za, které nadávám ostatním.


1. "Umyla sis to jablko?"
No jasně, že ne. Občas jsem, tak líná si ho omýt, že budu mít radši aft než ho "pracně" umýt.

2. "Zase jdeš pozdě!"
Na tohle jsem strašný pes. 2 minuty či 5 minut, to ještě strávím, ale 20? Tak to je silné kafe. 
Taky chodím pozdě. Občas. Většinou.

3. "Neměla jsem čas."
Opravdu si nenajdeš 3 minuty na vytisknutí věci do školy? Měla, ale lepší výmluvu jsem nenašla.

4. "Však to počká do zítra ne? Nebo to potřebuješ hned?"
To zítra mělo být už v Pátek a je Pondělí. A ANO POTŘEBUJU TO HNED.

5. "Nemlaskej!"
Opravdu nemám ráda, když někdo mlaská při tom, když jím i já. Občas to ujede i mně.

Taak, myslím, že by se toho našlo i víc, ale všechno vám na sebe nevykecám.
Donutilo mě to se zamyslet nad tím proč to vlastně děláme? Co si o tom myslíte vy?

Hezký květinový den!



3 komentáře:

  1. To já peskuju přítele, že si okopává nové boty, nosí stejné oblečení dva dny po sobě, ale že jsem to dělala taky, to mě už nezajímá:D

    http://elle-cullen.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já spíš jemu okopávám boty a on nadává mně. Přesně tak, ale oblečení 2 dny za sebou na tom nevidím nic špatného pokud není propocené nebo špinavé. Děkuju za komentář!

      Vymazat
  2. Většinou se snažím to nedělat. Ale aktuální přítel se naučil mi dělat přesně to co já jemu. Takže když mu řeknu, že si ze mě nemá dělat srandu. A pak si dělám srandu já z něho dá mi to dost sežrat. na druhou stranu je to fajn, že mi ukazuje tuto vadu (nadávání za věci co dělám) a díky němu se snažím toto nedělat. (vynadat sama sobě a né jemu) :D

    OdpovědětVymazat

Okomentujte prosím článek, zajímá mě váš názor:)