sobota 8. října 2016

Podzim je tu, pojďme se na něj připravit!

Zdravím vás všechny už v novém ročním období. Musím říct, že Září uteklo jako voda a už je tu všemi oblíbený podzim. A je čas uchopit tuhle příležitost za pačesy a pořádně váš pokojík či domeček ozdobit!
 Dodávám,že tento článek je spíše o inspiraci, příští článek bude o mých ozdobách a DIY, takže se těšte!


Můj lov po hezkých podzimních ozdůbkách začíná v květinářství, tam opravdu seženu různé malé ozdoby na věnec nebo na cokoliv jiného.
Poté zamířím do papírnictví, kde si koupím tempery, které v mých rukou mizí jako pára. Samozřejmě barevné papíry a další nezbytné věci.
Nemůžu si představit podzim bez svíček a knížky(pro tento měsíc jsem si vybrala knihu "Vypravěčka")...a kapslí horké čokolády do Dolce gusta.

A je čas na vyvětrání se, vytáhnu koženou bundu, podzimní boty a výrážím do parku nasbírat barevné listí, žaludy, kaštany a udělat nějaké hezké fotky. Myslet se musí i na instagram.. A jelikož moc ráda tvořím, tak jako každý rok si vyzdobím pokoj a udělám podzimní věnec na dveře.


A jako poslední tu máme čaj. Pečený čaj. Bez toho na Vánoce nedám ani ránu. S maminkou děláme domácí. Na recept a postup se těšte v příštím článku jak už bylo zmíněno:)

A poslední věc na, které opravdu poslední dobou ujíždím. Nákupy přes internet. Konkrétně Primark. V každém ročním období. Od triček až po svíčky. Už se nemůžu dočkat až mi dorazí balíček ve, kterém jsou věcí na Halloween!

A jsme u konce a mě zajímá jaký na to máte názor vy. Máte rádi říjen? Co rádi děláte, když prší?

Snad se vám dnešní článek líbil a já už se nemůžu dočkat až budu psát další.
Hezký květinový den!

10 komentářů:

  1. Tyhle inspirační články jsou fajn. Já tenhle týden budu vytvářet hodně dekorací na halloween a strašně se na to těším! :)

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se už moc těším, na tohle jsem ulítlá.
      Máte moc krásný blog:)

      Vymazat
    2. Jé to mě moc těší, děkujeme. :) ♥

      Medvědova slečna

      Vymazat
  2. Takový výpis ze všedního dne. :)
    Jsem spíše zvědavá na ty ozdoby co máš. Co si dáváš. Než takovýto článek lehce o ničem. :) Ano je to milé, že se chceš se čtenáři podělit o nadšení z toho že je podzim a za měsíc bude Helloween. Ale chtělo by to do článku dát trochu víc myšlenek. :) Přijde mi dost suchý.

    Ale vrátím se, věřím že postupe času budeš lepší a lepší blogerka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek, kéž by podzim vypadal tak jako na fotkách :) Taky jsem už vytáhla knížku a zalezlá pod peřinou čtu. Co taky jiného v tomto počasí..

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, musím souhlasit. Chtěla jsem si jít natrhat nějaké barevné listí a leda co jsem našla bylo zmoklé listí :D Tak snad to bude lepší, ale já osobně tohle "anglické počasí" miluju:)

      Vymazat
  4. Za prvé, máš krásny dizajn, je fakt skvelý :) a za druhé, ja som tiež taký maniak na jesenné a halloweenske dekorácie, už som sa doma aj o čosi snažila, mám o tom jeden diy článok, ale ten je skôr taký lazy :-D chystám ďalšie dva ešte :) ak chceš tak sa pozri na môj blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc:)
      Na blog jsem se dívala, je fakt super:)
      Snad se přijdeš podívat na další článek s mým DIY:)

      Vymazat
  5. veľmi pekný článok :) takto je tá jeseň naozaj nádherná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Nevěděla jsem, že se dá v Primarku nakupovat i přes internet? O.o
    Každopádně podzim mám ráda tehdy, kdy můžu sedět zavřená doma v teplu. Vždycky když stojím v dešti, tak mám špatnou náladu. Ale lenošit doma s čajem a knížkou- jó to je moje. :D

    OdpovědětVymazat

Okomentujte prosím článek, zajímá mě váš názor:)